16 Mayıs 2010 Pazar

Sarı Yelekli Motorlu Polis

4 Mayıs 2010 Salı akşamı, ofisten çıkıp bir arkadaşımla karaköyde buluşup balık-ekmek ve muhabbet eyledik.

Sohbet konularınan biri hayaller, ideallerdi.
Benim bir tarlam var Ankara’da, imar gelince ‘hepinizi evinin kadını’ yapacağım : )
(ankaralılar size diyorum)

İmar gelince ilk parseli satıp bir adet motor karavan alacağım ve ege kıyılarında aylarca dolanacağım. ( geçen hafta sonu bir kez daha çeşme yarımadasının koylarına aşık oldum).

Motor karavan’ın arkasına nasıl bir hidrolik mekanizma taktırıp motosikletimi de o şekilde taşıyacağımı filan anlattım.

Akabinde arkadaşımla vedalaştık, motora atladım, daha 2 dakika geçmeden Karaköyde yolun sağında 2 adet motorkaravan gördüm!





Arkadakini geçip öndekinin şoförüne selam verdim ve ‘motorkaravan alacağım, içini görebilir miyim?’ dedim. 'Olur' cevabını duyunca motorumu karavanın önüne park ettim.

Adam indi, kapıyı açtı, bir yandan da sohbete başladık. İleride bir yerde yokuşta film çekimi varmış, oraya gidecekler ama orada duracak yer olmadığı için geçici burada duruyorlarmış..

Bir karavan 70.000 TL ye mal oluyormuş, bir adet eski mersedes 412 kamyon kasa alıp (20.000TL) Bursa’ya CAN KARAVAN a gidilip istediğiniz gibi döşetebiliyormuşsunuz,
klima dahil herşey var.
Bir ev konforu vardı araçta, yok yoktu..

3-5 dakikalık muhabbetten sonra inip ikinciyi inceleyecektim, aaa, ikinci araç yok olmuş!..

Benimle sohbet eden Kemal bey, arkadaşını aradı.

Adam demiş ki: ‘polis gelince ben kaçtım, ileride seni bekliyorum’.

!!!... Kahkahayı patlattık, çünkü polis sandığı bendim!



---
Trafikte cep telefonu ile konuşan araba kullanıcılarının yanına gelip bakınca cep telefonunu korkuyla kucağına bırakanlara ya da suç üstü yakalanmış özür dileme bakışlı insanlara alıştım zaten : )

1 yorum:

  1. polis hikayesi süpermiş :) teşekkürler paylaşımınız için
    S.Gurdal - Bursa Enduro

    YanıtlaSil